Skuteczny film reklamowy

Zaczynamy tworzyć dla swojej firmy pierwsze filmy reklamowe. Chcemy, by były one perfekcyjne, dlatego dokładnie je sobie planujemy. Teoretycznie ustalamy nawet najdrobniejsze szczegóły i wierzymy w to, że efekt końcowy od razu nas zachwyci, ale przygotowane przez nas filmy reklamowe nawet nam samym wcale się nie podobają. Gdzie popełniliśmy błąd? W czym tkwi sekret efektywnych klipów marketingowych?

jak produkowac filmy reklamowe

Otóż chodzi tu w pierwszej kolejności o oryginalność i pomysłowość. Jeśli w swoich filmach promocyjnych zaczniemy opowiadać o całej historii swojej firmy – o tym, kiedy ją utworzyliśmy, gdzie to zrobiliśmy i kto w niej pracował przez te wszystkie długie lata – nikogo na pewno nie zainteresujemy. Sami nie chcielibyśmy słuchać takich rzeczy, gdybyśmy w telewizji natrafili na filmy promocyjne.

Liczą się wyłącznie konkrety. Potencjalny klient chce wiedzieć, co zyska, gdy skorzysta z naszej oferty bądź zakupi nasze produkty. Poznajmy zatem język korzyści i zacznijmy go stosować. Używajmy go w swoich filmach reklamowych, by były one skuteczne i silnie oddziaływały na emocje oglądających je osób. Reakcja będzie wtedy zawsze taka sama – klient kupi nasz produkt lub skorzysta z naszych usług.

A gdy już stwierdzimy, że nasze filmy reklamowe rzeczywiście są takie jak być powinny, będziemy mogli je puścić w obieg – emitować w internecie czy telewizji, w zależności od wysokości budżetu na reklamę. Produkcja reklam video jest ciężkim zadaniem, ale równie skomplikowaną czynnością będzie ich promocja – udostępnienie do oglądnięcia jak największej liczbie odbiorców.

Polecam tworzyć filmy reklamowe z Grandfox Kraków – https://grandfox.pl/

Dodaj komentarz